tfh

De ce am creat

Logo Unikorn

Credem că orice companie care crește are nevoie de
Vizibilitate mare în piață, mai ales în condițiile economice
actuale atât de imprevizibile și dificile.

Citește mai mult

Programul UniKorn

Problema

Am observat că există numeroase companii în plină dezvoltare și creștere care au în portofolii produse sau servicii fantastice, dar care nu sunt vizibile pe piață, de parcă s-ar ascunde…

Soluția

Am soluționat această problemă, prin crearea programului Unikorn, un sistem revoluționar de Relații Publice (PR) care crește vizibilitatea companiilor în creștere și a produselor și brandurilor lor …

Cum funcționează?

În programul Unikorn, Măsurăm și Audităm vizibilitatea în mass-media a mărcilor clientului și a principalilor competitiori, apoi stabilim o Viziune

Vezi ce Facem

Ce instrumente de comunicare folosim?
Unikorn realizează toate activitățile principale de PR necesare unei companii:

  • Relația cu Mass Media online …

Când ai nevoie de Comunicare cu Presa?

Nevoile și riscurile de business dictează nevoia de vizibilitate. Sunt 7 tipuri de nevoi și riscuri care creează la rândul lor nevoi care impun utilizarea comunicării strategice cu presa

Beneficii Cheie

Intri în Topul Vizibilității industriei tale. Unikorn este singurul sistem de PR de pe piață care generează și garantează vizibilitate de top în mass-media pentru compania și mărcile tale. Concret, în primul an vei intra cel puțin în Top 3 de vizibilitate în industria ta, iar în maxim 3 ani vei deveni Lider de Vizibilitate!

Cui i se potrivește programul Unikorn?

Practic oricărui tip de companie sau organizație, precum și ONG-urilor și agențiilor guvernamentale sau sau altor entități de stat, deoarece PR-ul

Caracteristici

Crește acoperirea mediatică a companiei și a brandurilor acesteia și astfel ajută la mărirea bazei de clienți, a capitalului de încredere din partea tuturor părților interesate, a cotei de piață, profitabilității și duratei lor de viață.

Pentru CEO: PR-ul crește notorietatea acestuia și îi îmbunătățește reputația. De asemenea, creează percepția că acea compania este „pe val”, activă și inovatoare, ceea ce o face mult mai interesantă pentru investitori și finanțatori.

PORTOFOLIU

Media: ZF Live ”Investiți în România”
Format: 20 min video
Client: Aegon România
Date: 11-08-2023 10:52

Media: Metropola TV – Dimineți de Weekend
Format: 15 min TV report and interview, broadcast
Client: Aegon România
Date: 17-12-2022 10:00

Media: ZF Live ”Investiți în România”
Format: 30 min video interview
Client: Brand Management
Date: 11.10.2022

Media: Euronews TV Live News
Format: 15 min video report and interview
Client: Brand Management
Date: 24.05.2023

Poveștile Clienților

Recomandări

Cooperarea cu Unikorn a fost profesionistă și armonioasă. Principalele activități pe care le-am realizat împreună au fost managementul crizei …

Ahmed Shobi – Directorul Biroului Regional pentru Europa Centrală si de Est, Autoritatea Egipteană de Turism

Unikorn a avut o contribuție strategică și tactică valoroasă în proiectele noastre. Recomand cu încredere Unikorn oricărei …

Atilla Aydemir – Director de Management al Centrelor Comerciale, Anchor Grup – București Mall și Plaza România

Am început să lucrăm cu programul de PR Unikorn în vara lui 2017 și am fost surprinși să observăm că vizibilitatea noastră a crescut considerabil …

Ana Dumitrache – Country Director, CTP

După ce am lucrat cu Unikorn zi de zi, putem spune că sunt pasionați în ceea ce privește marketingul și comunicarea. Mai mult decât atât, sunt …

Florin Furdui – Country Manager al Portland Trust Romania

Povești de Succes

Studiu de caz – Agroland

Cum mărește un retailer național valoarea bursieră a companiei crescând coverage-ul și audientele.

Studiu de caz – Horváth & Partners

99 de apariții în media într-o lună, pentru lansarea unui nou serviciu…

Citește mai mult
unikorn_aedificia
unikorn_cetelem
unikorn_vodafone

Financiare

Unikorn este un serviciu care utilizează două sisteme de lucru:

  1. Onorariul lunar. Acest sistem are mai multe beneficii: generează rezultate majore în termeni de vizibilitate, pentru că activitățile de PR au nevoie de continuitate; clientul obține un preț mai mic decât dacă ar plăti per proiect; construiește relații durabile atât cu jurnaliștii, cât și cu celelalte părți implicate în proces, printr-o activitate care are nevoie de continuitate și o alocare neîntreruptă și relativ uniformă a resurselor; conferă predictibilitate financiară atât pentru Client, cât și pentru agenție; oferă Clientului o echipă de management de criză care este permanent pregătită să intervină în cazul în care apare un eveniment nedorit.
  2. Onorariul pe proiect sau campanie. Beneficiile lucrului pe proiect sunt flexibilitatea la durata scurtă a proiectului, bugetul adaptat lucrului pe proiect (lansare, campanie tactică, etc.)

Pentru estimarea onorariului potrivit pentru dvs., solicitați o ofertă și veți primi imediat pachetele de bază pentru ambele tipuri de onorarii – lunar și pe proiect.

Despre Noi

Unikorn

Este un sistem de PR revoluționar fondat în 2017. Metodologii avansate care stau la baza sistemului sunt testate încă din 2009.

Unikorn aduce companiile în creștere încă din primul an în Top 3 al vizibilității în mass-media în domeniul lor de activitate, iar în al treilea an, pe Prima poziție. Garantat!

united_unikorn

Ce este PR-ul?

PR-ul transmite mesajul și povestea dvs. către mass-media importante. Acest lucru poate include orice, de la apariția în cadrul unui buletin de știri TV, până la a fi subiectul unui reportaj, al unei știri dintr-un ziar major, a fi intervievat de gazda unui talk-show popular, sau a avea recenzia produsului tău publicată pe un website de prim rang.

De ce este PR-ul atât de necesar? Pentru că mass-media are autoritate asupra audiențelor și este important ca mesajul tău să beneficieze de girul lor, care se manifestă prin atenția și spațiul pe care le acordă subiectelor generate de tine.

PR-ul este MULT mai important decât reclama standard. Este, de asemenea, și mult MAI PUȚIN costisitor. De aceea Bill Gates este faimos pentru cuvintele: „dacă aș mai avea doar 2$, aș cheltui unul pentru PR.”

Există așa-numitele santinele și standarde ridicate specifice branșei, care fac ca intrarea în marile mass-media să nu fie facilă. Pentru acest lucru, aveți nevoie de un expert care știe ceea ce caută editorii și cum să producă și să cizeleze un mesaj eficient, precum și modalitatea potrivită prin care informația despre compania dvs. să facă subiectul unei știri.

Cere un demo
FAQ's

Î: Este vorba doar de relații cu media?

R:Nu, nu este. Este vorba, de asemenea, despre managementul crizelor și reputației, relațiile cu clienții, organizarea de evenimente (proprii sau participarea la alte evenimente), crearea de relații, conexiuni comerciale, uneori chiar și publicitate etc.

Î: Ce este vizibilitatea?

R: Pentru experții în marketing, vizibilitatea este un concept care sintetizează atât ideea de notorietate cât și de imagine. Brandurile vizibile sunt cele cu puncte de notorietate ridicate și imagine pozitivă.

Întrebați orice, aici

Trimiteți-ne un mesaj și veți primi un răspuns cât mai curând posibil.

    *Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de S.C. United Media Corporation S.R.L. în vederea prezentării ofertei prin următoarele canale:

    e-mailtelefon (apelare operator uman)

    Te vom contacta pentru ofertare doar pe email și/sau pe telefon (apelare operator uman), conform canalului de comunicare ales. Datele vor fi prelucrate în conformitate cu politica de protecție a datelor disponibilă aici.

    *Declar că am peste 18 ani.