Credem că orice companie care crește are nevoie de
Vizibilitate mare în piață, mai ales în condițiile economice
actuale atât de imprevizibile și dificile.
Credem că orice companie care crește are nevoie de
Vizibilitate mare în piață, mai ales în condițiile economice
actuale atât de imprevizibile și dificile.
Am observat că există numeroase companii în plină dezvoltare și creștere care au în portofolii produse sau servicii fantastice, dar care nu sunt vizibile pe piață, de parcă s-ar ascunde…
Am soluționat această problemă, prin crearea programului Unikorn, un sistem revoluționar de Relații Publice (PR) care crește vizibilitatea companiilor în creștere și a produselor și brandurilor lor …
În programul Unikorn, Măsurăm și Audităm vizibilitatea în mass-media a mărcilor clientului și a principalilor competitiori, apoi stabilim o Viziune …
Ce instrumente de comunicare folosim?
Unikorn realizează toate activitățile principale de PR necesare unei companii:
Nevoile și riscurile de business dictează nevoia de vizibilitate. Sunt 7 tipuri de nevoi și riscuri care creează la rândul lor nevoi care impun utilizarea comunicării strategice cu presa
Intri în Topul Vizibilității industriei tale. Unikorn este singurul sistem de PR de pe piață care generează și garantează vizibilitate de top în mass-media pentru compania și mărcile tale. Concret, în primul an vei intra cel puțin în Top 3 de vizibilitate în industria ta, iar în maxim 3 ani vei deveni Lider de Vizibilitate!
Practic oricărui tip de companie sau organizație, precum și ONG-urilor și agențiilor guvernamentale sau sau altor entități de stat, deoarece PR-ul
Crește acoperirea mediatică a companiei și a brandurilor acesteia și astfel ajută la mărirea bazei de clienți, a capitalului de încredere din partea tuturor părților interesate, a cotei de piață, profitabilității și duratei lor de viață.
Pentru CEO: PR-ul crește notorietatea acestuia și îi îmbunătățește reputația. De asemenea, creează percepția că acea compania este „pe val”, activă și inovatoare, ceea ce o face mult mai interesantă pentru investitori și finanțatori.
Media: ZF Live ”Investiți în România”
Format: 20 min video
Client: Aegon România
Date: 11-08-2023 10:52
Media: Metropola TV – Dimineți de Weekend
Format: 15 min TV report and interview, broadcast
Client: Aegon România
Date: 17-12-2022 10:00
Media: ZF Live ”Investiți în România”
Format: 30 min video interview
Client: Brand Management
Date: 11.10.2022
Media: Euronews TV Live News
Format: 15 min video report and interview
Client: Brand Management
Date: 24.05.2023
Cooperarea cu Unikorn a fost profesionistă și armonioasă. Principalele activități pe care le-am realizat împreună au fost managementul crizei …
Ahmed Shobi – Directorul Biroului Regional pentru Europa Centrală si de Est, Autoritatea Egipteană de Turism
Unikorn a avut o contribuție strategică și tactică valoroasă în proiectele noastre. Recomand cu încredere Unikorn oricărei …
Atilla Aydemir – Director de Management al Centrelor Comerciale, Anchor Grup – București Mall și Plaza România
Am început să lucrăm cu programul de PR Unikorn în vara lui 2017 și am fost surprinși să observăm că vizibilitatea noastră a crescut considerabil …
Ana Dumitrache – Country Director, CTP
După ce am lucrat cu Unikorn zi de zi, putem spune că sunt pasionați în ceea ce privește marketingul și comunicarea. Mai mult decât atât, sunt …
Florin Furdui – Country Manager al Portland Trust Romania
Studiu de caz – Agroland
Cum mărește un retailer național valoarea bursieră a companiei crescând coverage-ul și audientele.
Studiu de caz – Horváth & Partners
99 de apariții în media într-o lună, pentru lansarea unui nou serviciu…
Unikorn este un serviciu care utilizează două sisteme de lucru:
Pentru estimarea onorariului potrivit pentru dvs., solicitați o ofertă și veți primi imediat pachetele de bază pentru ambele tipuri de onorarii – lunar și pe proiect.
Este un sistem de PR revoluționar fondat în 2017. Metodologii avansate care stau la baza sistemului sunt testate încă din 2009.
Unikorn aduce companiile în creștere încă din primul an în Top 3 al vizibilității în mass-media în domeniul lor de activitate, iar în al treilea an, pe Prima poziție. Garantat!
PR-ul transmite mesajul și povestea dvs. către mass-media importante. Acest lucru poate include orice, de la apariția în cadrul unui buletin de știri TV, până la a fi subiectul unui reportaj, al unei știri dintr-un ziar major, a fi intervievat de gazda unui talk-show popular, sau a avea recenzia produsului tău publicată pe un website de prim rang.
De ce este PR-ul atât de necesar? Pentru că mass-media are autoritate asupra audiențelor și este important ca mesajul tău să beneficieze de girul lor, care se manifestă prin atenția și spațiul pe care le acordă subiectelor generate de tine.
PR-ul este MULT mai important decât reclama standard. Este, de asemenea, și mult MAI PUȚIN costisitor. De aceea Bill Gates este faimos pentru cuvintele: „dacă aș mai avea doar 2$, aș cheltui unul pentru PR.”
Există așa-numitele santinele și standarde ridicate specifice branșei, care fac ca intrarea în marile mass-media să nu fie facilă. Pentru acest lucru, aveți nevoie de un expert care știe ceea ce caută editorii și cum să producă și să cizeleze un mesaj eficient, precum și modalitatea potrivită prin care informația despre compania dvs. să facă subiectul unei știri.
Î: Este vorba doar de relații cu media?
R:Nu, nu este. Este vorba, de asemenea, despre managementul crizelor și reputației, relațiile cu clienții, organizarea de evenimente (proprii sau participarea la alte evenimente), crearea de relații, conexiuni comerciale, uneori chiar și publicitate etc.
Î: Ce este vizibilitatea?
R: Pentru experții în marketing, vizibilitatea este un concept care sintetizează atât ideea de notorietate cât și de imagine. Brandurile vizibile sunt cele cu puncte de notorietate ridicate și imagine pozitivă.
Trimiteți-ne un mesaj și veți primi un răspuns cât mai curând posibil.