În peste 25 de ani de marketing si relații publice, am observat că există numeroase companii mature sau în plină dezvoltare care au produse sau servicii fantastice, dar care nu sunt vizibile pe piață… Din păcate, pe termen scurt și mediu, vizibilitatea scăzută le afectează atât baza de clienți, creșterea vânzărilor, cota de piata și profitabilitatea, iar pe termen mediu și lung, le amenință însăși existența în piață!
Am soluționat această problemă, prin crearea și testarea Sistemului Unikorn, un sistem revoluționar de Relații Publice (PR) care crește vizibilitatea companiilor și brandurilor lor în rândul clienților, partenerilor și investitorilor prin intermediul mass-media offline și online. În primele 12 luni vei obține:
1. Prezența în Topul Vizibilității. Programele Strategice Unikorn le aduce în Top 3 al Vizibilității în presă în primul an de implementare și le ajută să devină No.1 în maxim 3 ani.
2. Apariții în presă. Până la 400 de apariții în prestigioase mass-media naționale și locale ( presă online, social media, presă scrisă, televiziuni, radiouri)
3. Audiențe. Audiențe potențiale totale de până la 1 milion de vizualizări – clienți, parteneri și investitori potențiali sau existenți.
4. Redacții contactate. Peste 120 de redacții și peste 150 de jurnaliști contactați de noi pentru promovarea mesajelor tale.
5. Interviuri și comunicate de presă de nivel internațional. Până la 30 de interviuri și comunicate de presă. Până la 7 interviuri video și TV la redacții cheie din Romania.
6. Echipă dedicată și Birou de presă externalizat. Agenția preia tot efortul de PR: Echipa de seniori dedicată ție va funcționa ca birou de presă externalizat al companiei tale.
7. 1 discurs la o conferință de business pentru un om cheie din organizația ta și o Listă de recomandări personalizate de participare la evenimente cheie pentru echipa ta.
8. 1 Dosar de presă. Va conține o Analiză Competitivă în mass-media pentru jucătorii din Top 3 și recomandări strategice pentru tine.
9. Garanție contractuală pe rezultate. Rezultatele de acoperire mediatică sunt Garantate contractual.
10. Eficiență operațională și financiară. Urmărim și raportăm lunar indicatorii operaționali financiari ai proiectului. Până la 10 întâlniri de lucru și de planificare editorială.
11. Purtători de imagine pregătiți pentru relația cu presa. Implicarea și trainingul executivilor principali ai companiei (CEO, fondator, echipă top management) pentru interviuri live.
12. Management de criză. Echipa dedicată de cont alcătuită de seniori va constitui o celulă de criză în cazul în care apare așa ceva, ceea ce crește capacitatea de reacție a companiei în cazul unei crize de imagine în presă.
„Consistență. Am văzut și trăit lângă clienți care și-au crescut valoarea companiilor de 2 ori într-un an, fără să crească vânzările cu mai mult de 20%. Cum? Prin creșterea accelerată a vizibilității, consistență și continuitate de lucru cu mass-media și audiențe cheie (investitori, clienți, parteneri) mari și atinse convingător.”
Dan Cîrstea, Fondator Unikorn
Descoperă poveștile de succes ale clienților noștri și cum am reușit să îi ajutăm să își atingă obiectivele de business prin strategiile noastre de PR.
Florin Furdui – Country Manager al Portland Trust Romania, Dezvoltator Imobiliar pe piata de birouri si parcuri industriale:
După ce am lucrat cu Unikorn zi de zi, putem spune că sunt pasionați în ceea ce privește marketingul și comunicarea. Mai mult decât atât, sunt foarte activi și își îndeplinesc cu strictețe obiectivele. Am avut o conexiune foarte bună cu ei și suntem convinși că sentimentul este reciproc.
Michal Buban – Project Manager Immofinanz, Maritimo Shopping Center Constanta (actualul Vivo Constanta):
Unikorn este un program de PR grozav, iar echipa din spate este cu adevărat profesionistă. Mi-a făcut o deosebită plăcere să lucrez cu ei!
Ana Dumitrache – Country Director, CTP, Liderul pietei de parcuri logistice si industriale in Romania si CEE:
Am început să lucrăm cu programul de PR Unikorn în vara lui 2017 și am fost surprinși să observăm că vizibilitatea noastră a crescut considerabil ca urmare a acestui demers – practic, am trecut de pe locul 4 pe locul 1 ca și vizibilitate în numai câteva luni! Apreciem implicarea și dedicarea agenției față de client, dar și respectarea termenelor limită, atenția și atitudinea pozitivă a echipei. Prin urmare, recomandăm Unikorn oricărei organizații care caută o agenție capabilă să ofere rezultate de calitate.
Atilla Aydemir – Director de Operatiuni Centre Comerciale, Anchor Grup, Bucuresti Mall si Plaza Romania:
Unikorn a avut o contribuție strategică și tactică valoroasă în proiectele noastre – mall-urile Bucuresti Mall si Plaza Romania. Recomand cu încredere Unikorn oricărei companii care caută o agenție și un program de PR capabile să ofere servicii de comunicare de calitate.
Ahmed Shobi – Directorul Biroului Regional pentru Europa Centrală si de Est, Autoritatea Egipteană de Turism:
Cooperarea cu Unikorn a fost profesionistă și armonioasă. Principalele activități pe care le-am realizat împreună au fost managementul crizei, relațiile cu mass-media, consultanță strategică și evenimentele de presă și de consumatori – organizarea prezenței Ministerului Egiptean al Turismului în cadrul marilor târguri de turism – e.g. TTR, și organizarea vizitelor unor jurnaliști cheie și a unor vedete în Egipt, la doar cateva luni dupa revolutia noastra din Piata Tahrir
– Management bazat pe obiective. Abordarea noastră este orientată pe rezultate măsurabile (apariții în presă, audiențe, număr de redacții contactate, ROI), nu doar pe livrabile (comunicate de presă, interviuri etc.). Când stabilim obiectivele de relații cu presa sau relații publice în general pornim întotdeauna de la obiectivele de business, vânzări, marketing ale clientului nostru.
– Garantarea Rezultatelor. Garanție contractuală pe indicatorii cheie agreați cu clientul.
– Investiție Optimă. Bugete accesibile cu plăți pe bază de Abonament lunar, pentru un cashflow predictibil și rezonabil pentru client.
– Valoare Excepțională. Beneficiezi de o combinație imbatabilă de calitate premium, eficiență maximă și investiție optimizată.
– ROI Impresionant. Cu un ROI de până la 1,7, investiția în campaniile noastre PR generează valoare adăugată semnificativă pentru afacerea ta.
– Ușurință și Comoditate. Agenția se ocupă de tot procesul, de la crearea strategiei până la implementare, astfel încât tu să te poți concentra pe afacerea ta.
Mulți oameni de afaceri și executivi cred că e nevoie de un talent special sau bugete mari ca să apară în presă pentru compania lor. Nu de asta e nevoie. E nevoie de:
– Mesaje de interes pentru presă și interacțiuni dese cu jurnaliștii. E ca în vânzări: jurnaliștii cumpără mesajele care le stârnesc interesul + nu cumpără de fiecare dată când vorbești cu ei, ceea ce înseamnă că trebuie să tot revii cu noi oferte = subiecte.
– Generare de subiecte de presă. Dar noi nu avem chestii interesante pentru presă în companie, ne spun deseori executivii cu care lucrăm – pentru astfel de situații, avem o metodologie prin care generăm minimum 20 de subiecte în 3 ore.
– Continuitate. Când te oprești, se cam opresc și aparițiile, pentru că jurnaliștii sunt bombardați cu sute de comunicate și telefoane de la PR-iști în fiecare zi și uită de tine. Trebuie să revii continuu în atenția lor.
– Matematică și Focus pe rezultate. Când e vorba de lucrul cu mass-media și notorietate și reputație prin intermediul presei, cota de piață a mărcii crește când audiențele cresc. Audiențele cresc când coverage-ul (numărul de apariții crește). Coverage-ul crește când avem activitate – comunicate și interviuri de calitate. În medie, un comunicat bun face 25 – 35 de apariții și audiențe medii de 20.000 de vizualizări. Un interviu bun face audiente de la 2.000 de vizualizări în online, 30-50.000 într-o televiziune de Nivel 3, 50-250.000 la o televiziune de nivel 2 și peste 300.000 și până la 1 milion la o televiziune de nivel 1. Mai departe, ca să atingem 400 de apariții și 1 milion de vizualizări, facem matematică (vezi pachetul Gold de mai jos).
Alege Programul Strategic care ți se potrivește. Vei fi contactat de către un consultant Unikorn în maximum 48 de ore și îți va răspunde la întrebări.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa | PROGRAME DE COMUNICARE |
REZULTATE CHEIE | StartUp | Silver | Gold |
Poziția în topul aparițiilor în presă în industria clientului (depinde de industria clientului) | Top | Top | Top |
Audiența Totală Potențială (Reach) - Obiectiv | 300,000 | 500,000 | 1,000,000 |
Apariții în Media (Coverage - nr. de articole) - Obiectiv | 200 | 300 | 400 |
Garantarea Obiectivelor | DA | DA | DA |
ROI | 1.3 | 1.5 | 1.7 |
LIVRABILE | StartUp | Silver | Gold |
Setare de Proiect & Proces de Onboarding cu Clientul (planificare proiect, organizare proiect, documentare de bază) pentru Programe | 1 | 1 | 1 |
Întâlnire de Start Proiect (Long Kickoff) (2,5 ore) | 1 | 1 | 1 |
Dosar de presă (Audit de Media (restrâns), Direcții Strategice Principale) [nb] | - | - | 1 |
Planificare Editorială | 1 | 1 | 1 |
Comunicate de Presă trimise la presa națională și locală (briefing, redactare, revizie, difuzare) | 6 | 9 | 12 |
Interviuri, declarații, articole (scrise, apărute în print/online) (incl. redactarea interviurilor scrise) | 6 | 9 | 12 |
Interviuri Video Online (e.g. interviu ZF Live etc.) | - | 3 | 4 |
Interviuri TV (inclusiv reportaje și difuzări de știri) | - | 1 | 3 |
Listă Personalizată de Contacte de Presă | 1 | 1 | 1 |
Ghid scris de Interviu | 1 | 1 | 1 |
Share of Voice [nb] | 1 | 2 | 3 |
Boiler Plate (paragraf de descriere jurnalistică a companiei) | 1 | 1 | 1 |
Backgrounder (profil jurnalistic companie / executiv) | - | 1 | 1 |
Document Q&A (10 întrebări & răspunsuri) | 1 | 1 | 1 |
Sesiuni de Lucru cu Clientul (online/ telco/ întâlniri directe) (1 oră) | 6 | 6 | 6 |
E-newsletter intern cu aparițiile în presă | 1 | 1 | 1 |
Raport de Activitate - Dashboard & Raport net CFV [nb] | 12 | 12 | 12 |
Raport de Monitorizare On-spot (post-difuzare comunicat de presă, la 24-48h) [nb] | 1 | 1 | 2 |
Management de Criză: Celula de PR pregătită în cazul unei crize de presă (Procedura Generală de Management de Criză) | 1 | 1 | 1 |
Discurs la Conferințe de Business | 1 | 1 | 1 |
* Abonamentul Lunar (Monthly Retainer) este o sumă forfetară plătită de Client pentru serviciile Agenției. |
**Cheltuieli cu terții efectuate de agenție legate de furnizarea de servicii către client, incluzând, dar fără a se limita la, servicii de emailing, protocol pentru jurnalisti, curierat, servicii auto/taxi locale și/sau pe distanțe lungi, telefon, poștă, transport, fotocopiere, consumabile, taxe de corespondență etc. Cheltuielile administrative nu includ monitorizarea media. |
[nb] Pentru aceste livrabile este necesară monitorizarea media la un furnizor extern. |
Detalii Financiare |
i. 5% reducere pentru Serviciile United de Organizare Eveniment, ca și Client Preferat. |
ii. Tarife preferențiale cu Celebritități și Media. |
iii. Monitorizarea Media nu este inclusă în Abonament, fiind un cost de terț. |
iv. Sumele sunt nete si nu contin TVA |
În cei 15 ani de când testăm și implementăm sistemul Unikorn, am avut clienți de la companii romanești mici și start-up-uri până la firme mature, de la companii cu capital străin și până la corporații cu sute de mii de angajați în toată lumea și listate la cele mai mari burse, de la ONG-uri până la agenții guvernamentale romanești sau străine. Sistemul și Programele Strategice Unikorn au funcționat foarte bine în toate aceste cazuri și, practic, nu a fost nevoie să returnăm niciodată Garanția contractuală, întrucât indicatorii au fost realizați și de multe ori depășiți, uneori spectaculos.
Programează o convorbire gratuită la telefon cu un consultant Unikorn și află cum Programele Strategice Unikorn îți pot schimba afacerea.