Producem anual mii de apariții în mass-media pentru clientii nostri.

tfh

Despre Noi

Unikorn

Unikorn este un sistem de PR revoluționar fondat în 2017. Metodologii avansate care stau la baza sistemului sunt testate încă din 2009.

Unikorn aduce companiile în creștere încă din primul an în Top 3 al vizibilității în mass-media în domeniul lor de activitate, iar în al treilea an, pe Prima poziție. Garantat!

Unikorn produce anual mii de apariții în mass-media pentru companii antreprenoriale sau multinaționale, organizații non-profit sau guvernamentale, ca: Autoritatea Egipteană de Turism, AFI Cotroceni, City Insurance, CBRE, Christian Tour, CTP, Alfredo Seafood, Ana Hotels, CNIPMMR, Finexpert Consulting, București Mall, Plaza România, Anchor Grup, Immofinanz, Marriott, Hercesa, Hoffmann La Roche, GTC, Horvath & Partners Management Consulting, HPDI, Mediapost Hitmail (divizie a Postei Franceze), Medicover, P3, Phonetastic, Portland Trust, Cetelem, Parklake Mall, Sonae Sierra, Spartan, Aegon Asigurări sau Raiffeisen Bank.  

Clienții noștri apar cu articole, interviuri și materiale video în cele mai importante mass-media cu care avem relații solide de peste 20 de ani: PROTV, Antena 1, TVR 1 și TVR 2, Kanal D, Ziarul Financiar, Capital, Forbes, Business Magazin, wall-street.ro, profit.ro, Adevărul, Evenimentul Zilei, Libertatea, mediafax.ro, agerpres.ro, hotnews.ro, stirileprotv.ro, a1.ro etc.

Baza noastră de date conține peste 600 de jurnaliști din presa națională și locală.

Și toate acestea cu maximă eficiență, atât din punct de vedere financiar, cât și din punctul de vedere al altor resurse importante ale clientului, cum sunt timpul său și al echipei sale.

 

thumbnail-1

Dan Cîrstea  

Este creatorul și proprietarul mărcii Unikorn(R).

Consultant în marketing și PR cu experiență în comunicarea integrată. Are o experiență considerabilă în managementul comunicării tactice: publicitate, branding, PR, evenimente B2B și B2C, marketing digital, media. Pasionat de Marketingul Centrelor Comerciale. Specializări: comunicare strategică, PR, managementul crizelor, marketingul centrelor comerciale și marketing imobiliar, antreprenoriat.

Soț și tată a doi copii 🙂

Experienţă

Managing Partner, United: 2000 – prezent

Proiecte strategice de marketing, consultanță în PR și marketing implementate pentru: AFI Palace, Anchor Grup, București Mall, Carpatica Asigurări, Cetelem, Christian Tour, City Insurance, Colliers International, CTP, Autoritatea Egipteană pentru Turism, Clubul Presei Economice din România, Finexpert, Fundația Sfânta Irina, Futureal, GTC, Grupo Lar, GSK, Hercesa, Hoffmann La Roche, Hotel Marriott, Hotel Cișmigiu, Hotel Parc, Hotel Hilton, International House, Iris Titan Shopping Center, Immofinanz, Jacuzzi, JLL, Knorr, Konica Minolta, Mediapost Hitmail (Posta Franceza), Maritimo Shopping Center, Medicover, MSD, Autoritatea Națională de Cercetare Științifică, Nova Park Mall (Gorzow, Polonia), P3 Logistic Parks, ParkLake, Plaza România, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Sonae Sierra, Unilever, Vodafone.

United este o agenție de top de PR, marketing și comunicare în masă pentru o serie de industrii din România: centre comerciale, imobiliare, turism, sănătate și industria farmaceutică. Oferim servicii de consultanță, strategie de comunicare, branding, publicitate, relații publice, organizare de evenimente, marketing online.

Membru al Consiliului de Administrație al IPCUP Ploiești: 2006 – 2009

Director al Clubului Presei Economice din România: 2000 – 2004

Studii

MBA, The Open University: 2005 – 2006

Master în Management al Organizațiilor Non-Profit, Universitatea din București: 1998-2000

Licențiat în Filosofie, Universitatea din București: 1993 – 1997

thumbnail-1

Bogdan Munteanu

Profesionist în comunicarea corporativă și în gestionarea crizelor, cu o carieră de 16 ani care include jurnalismul de afaceri externe și europene, precum și servicii de PR complete pentru companii dintr-o gamă largă de industrii precum servicii financiare (Franklin Templeton Investments / Fondul Proprietatea), asigurări (City Insurance, Groupama), energie (Black Sea Oil & Gas), imobiliare (Freedom Group), brokeraj pe piața de capital (Tradeville), consultanță de management (Horvath & Partners), wellness (Therme București), food services (Sphera Franchise Group), telecomunicații (Colt Technology Services), dreptul afacerilor (CITR) și plăți electronice (Mastercard).

A creat și implementat strategii de comunicare premiate (atât la nivel național, cât și internațional) pentru companii globale, elaborând strategii de relații media și media traininguri, precum și proiecte de investor relations și comunicare de criză.

Expertiză: comunicare corporativă pentru companii cu statut de lider în industriile lor, PR, relații cu media, relații cu investitorii, public speaking, protecția reputației brandului, comunicare de criză, afaceri europene.

Experienţă

2020 – Director de comunicare corporativă și criză, United. Marketing Partner

2017-2019 – PR Manager, Golin

2011-2017 – Senior PR Consultant, Chelgate

2005-2011 – Redactor la Departamentul Externe, Gândul

2004-2005 – Redactor la Departamentul Externe, Adevărul

Educaţie

2008 – Chevening Fellow, Economie Politică Europeană, Universitatea din Sussex

2004 – Master în Administrația Comunității în Justiție, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Universitatea din București

2004 – Licență în Drept, Universitatea Româno-Americană, București

2002 – Licență în Jurnalism, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București

thumbnail

Monica Leulescu  

Experiență de peste 10 ani în comunicare și relații publice, atât corporate cât și consumer, în conceperea și implementarea strategiilor de comunicare în mass-media, în gestionarea relațiilor cu companiile client, precum și cu reprezentanți ai statului și cu diferite alte instituții.

Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității București, precum și a unui program de Master de „Campanii de Comunicare în Relații Publice și Publicitate”, în cadrul aceleiași instituții.

Experiență relevantă de relații cu mass-media, în conceperea și redactarea materialelor de promovare, orientate jurnalistic (comunicate de presă, articole de tip reportaj, articole de opinie, prezentări etc.), precum și în coordonarea proiectelor de comunicare pentru companii importante din domenii variate, de la imobiliare, FMCG, servicii financiar-bancare, servicii medicale, industria chimică, energie și logistică, IT, HR, automotive etc.

Printre competențele dobândite în timpul studiilor, de-a lungul carierei și prin intermediul diferitelor cursuri de specialitate se numără: Public Relations, Advertising, Social Media Marketing, Brand Development, Event Planning & Management, Jurnalism, Copywriting – B2B & B2C, CSR.

thumbnail

Răzvan Nicolescu

Administrator din 2003 al unei societăți comerciale profitabile

Absolvent de marketing din 2009

Numeroase cursuri de management, vânzări, negociere, antreprenoriat și dezvoltarea afacerii. Cursuri de specialitate în domeniul writing ului corporate

Experiență de 18 ani în domeniul comunicării și relațiilor publice, lucrând într-o agenție de marketing, publicitate și relații publice din anul 2001

Experiență de peste 10 ani în administrarea conturilor de clienți, din care peste 8 în domeniul relațiilor publice.