tfh

Transformă-ți rapid expertiza în vizibilitate și renume naționale cu programele

Expertiza Companiei

Într-un interval de doar 1 până la 3 luni, programul va comunica elemente esențiale ale Expertizei companiei tale în rândul clienților, partenerilor și investitorilor prin intermediul mass-media naționale și locale, atât de business, specializate, cât și generaliste.

Rezultate măsurabile

Ce vei realiza în 1 până la 3 luni

În numai 1 – 3 luni vom derula împreună o campanie de relații cu presa online și offline (televiziuni, presă scrisă, radiouri) care combină comunicatele de presă, interviurile și discursurile la conferințe de business importante pentru a crește exponențial vizibilitatea națională a companiei tale că și Expert în domeniul ei.

– Apariții în presă. Până la 70 de apariții valoroase în mass-media naționale și locale ( presă online, social media, presă scrisa, televiziuni, radiouri).

– Audiențe. Audiențe potențiale totale de până la 110.000 de potențiali clienți, partneri și investitori

– Redacții contactate. Peste 120 de redacții contactate de noi pentru promovarea mesajelor tale.

– 1 discurs la o conferință de business. Pentru creșterea reputației de Expert și lider de gândire în industria ta.

– Purtători de imagine pregătiți pentru relația cu presa. Implicarea și trainingul executivilor principali ai companiei (CEO, fondator, echipă top management) pentru interviuri live.

– 1 Program de sensibilizare a presei. Vom crea pentru voi un program de contactare a jurnaliștilor într-un mod memorabil.

– Instrumente de vânzare. Echipa ta de vânzări va dispune de apariții de presă valoroase ca instrumente de vânzare, ceea ce contribuie la creșterea vânzărilor.

– Vizibilitate online. Crește vizibilitatea companiei tale în căutările pe motoarele de căutare și pe rețelele sociale, crescând astfel notorietatea și accesibilitatea.

– Finanțare. Crește interesul investitorilor și finanțatorilor pentru companie.

– Management de criză. Crește capacitatea de reacție a companiei în cazul unei crize de imagine.

„O companie care își promovează convingător și către audiențe largi expertiza în domeniul ei de activitate e mai de încredere pentru clienți, parteneri și jurnaliști decât liderul de piață din industria respectivă.”

Dan Cîrstea, Fondator Unikorn

Testimoniale

Descoperă poveștile de succes ale clienților noștri și cum am reușit să îi ajutăm să își atingă obiectivele de business prin strategiile noastre de PR.

Florin Furdui – Country Manager al Portland Trust Romania, Dezvoltator Imobiliar pe piata de birouri si parcuri industriale:

După ce am lucrat cu Unikorn zi de zi, putem spune că sunt pasionați în ceea ce privește marketingul și comunicarea. Mai mult decât atât, sunt foarte activi și își îndeplinesc cu strictețe obiectivele. Am avut o conexiune foarte bună cu ei și suntem convinși că sentimentul este reciproc.

Michal Buban – Project Manager Immofinanz, Maritimo Shopping Center Constanta (actualul Vivo Constanta):

Unikorn este un program de PR grozav, iar echipa din spate este cu adevărat profesionistă. Mi-a făcut o deosebită plăcere să lucrez cu ei!

Ana Dumitrache – Country Director, CTP, Liderul pietei de parcuri logistice si industriale in Romania si CEE:

Am început să lucrăm cu programul de PR Unikorn în vara lui 2017 și am fost surprinși să observăm că vizibilitatea noastră a crescut considerabil ca urmare a acestui demers – practic, am trecut de pe locul 4 pe locul 1 ca și vizibilitate în numai câteva luni! Apreciem implicarea și dedicarea agenției față de client, dar și respectarea termenelor limită, atenția și atitudinea pozitivă a echipei. Prin urmare, recomandăm Unikorn oricărei organizații care caută o agenție capabilă să ofere rezultate de calitate.

Atilla Aydemir – Director de Operatiuni Centre Comerciale, Anchor Grup, Bucuresti Mall si Plaza Romania:

Unikorn a avut o contribuție strategică și tactică valoroasă în proiectele noastre – mall-urile Bucuresti Mall si Plaza Romania. Recomand cu încredere Unikorn oricărei companii care caută o agenție și un program de PR capabile să ofere servicii de comunicare de calitate.

Ahmed Shobi – Directorul Biroului Regional pentru Europa Centrală si de Est, Autoritatea Egipteană de Turism:

Cooperarea cu Unikorn a fost profesionistă și armonioasă. Principalele activități pe care le-am realizat împreună au fost managementul crizei, relațiile cu mass-media, consultanță strategică și evenimentele de presă și de consumatori – organizarea prezenței Ministerului Egiptean al Turismului în cadrul marilor târguri de turism – e.g. TTR, și organizarea vizitelor unor jurnaliști cheie și a unor vedete în Egipt, la doar cateva luni dupa revolutia noastra din Piata Tahrir

Clienți

Companii care își comunică expertiza în domeniu

Companii românești: Mobexpert (au pus ideea expertului în mobilier încă în numele companiei, transformând-o în poziționare de brand), UiPath (experți în automatizarea proceselor robotizate RPA), Bitdefender (expert în securitate cibernetică), Agroland (experți în retail-ul agricol) și multe altele… Sunt excepții companiile care nu își comunică expertiza în domeniu!
Companii internaționale: Apple (cu celebrele ei evenimente anuale din Septembrie și iunie – pentru dezvoltatori), Tesla (experți în vehicule electrice, cu Musk care colindă lumea ca cel mai mare expert în noi tehnologii bazate pe electricitate și nu numai), Amazon (expertul în e-commerce), Horvath & Partners (consultanță în managementul performanței), IBM, Procter & Gamble.

Abordare Orientată pe Obiective

Avantajele sistemului de PR, Unikorn

– Management bazat pe obiective. Abordarea noastră este orientată pe rezultate măsurabile (apariții în presă, audiențe, număr de redacții contactate, ROI), nu doar pe livrabile (comunicate de presă, interviuri etc.). Când stabilim obiectivele de relații cu presa sau relații publice în general pornim întotdeauna de la obiectivele de business, vânzări, marketing ale clientului nostru.
– Flexibilitate și Eficiență. Programele noastre tactice Unikorn sunt rapide și oferă flexibilitate în termeni de durată, permițând ajustări rapide și eficace pentru a răspunde nevoilor afacerii tale.
– Investiție Optimă. Prețuri Accesibile: Cu prețuri care pornesc de la doar 1700 euro și discounturi de până la 45%, oferim soluții PR de top la o fracțiune din costul pieței. (Ofertă Limitată)

– Valoare Excepțională. Beneficiezi de o combinație imbatabilă de calitate premium, eficiență maximă și investiție optimizată.
– ROI Impresionant. Cu un ROI de până la 2.4, investiția în campaniile noastre PR generează valoare adăugată semnificativă pentru afacerea ta.
– Ușurință și Comoditate. Agenția se ocupă de tot procesul, de la crearea strategiei până la implementare, astfel încât tu să te poți concentra pe afacerea ta.

Pachetele Expertiza Companiei

Aplică acum

Alege programul care ți se potrivește. Vei fi contactat de către cineva de la Unikorn în maximum 48 de ore și îți va răspunde la întrebări.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPROIECTE DE COMUNICARE
REZULTATE CHEIEExpertiza companiei 1Expertiza companiei 2Expertiza companiei 3
Audiența Totală Potențială (Reach) - Obiectiv49,00062,000116,000
Apariții în Media (Coverage - nr. de articole) - Obiectiv323770
Garantarea Obiectivelor---
ROI1.61.11.1
LIVRABILEExpertiza companiei 1Expertiza companiei 2Expertiza companiei 3
Setare Rapidă de Proiect & Proces de Onboarding cu Clientul (planificare proiect, organizare proiect, documentare de bază) pentru Proiecte111
Întâlnire de Start Proiect (Long Kickoff) (2,5 ore)--1
Întâlnire de Start Proiect (Short Kickoff Meeting) (1,5 ore)110
Planificare Editorială--1
Comunicate de Presă trimise la presa națională și locală (briefing, redactare, revizie, difuzare)112
Interviuri, declarații, articole (scrise, apărute în print/online) (incl. redactarea interviurilor scrise)134
Interviuri Video Online (e.g. interviu ZF Live etc.)-12
Listă Personalizată de Contacte de Presă111
Ghid scris de Interviu-11
Training de Interviu cu Cameră Video (inclusiv Q&A)-11
Boiler Plate (paragraf de descriere jurnalistică a companiei)-11
Backgrounder (profil jurnalistic companie / executiv)-11
Document Q&A (10 întrebări & răspunsuri)-11
Sesiuni de Lucru cu Clientul (online/ telco/ întâlniri directe) (1 oră)-11
Raport de Activitate - Dashboard & Raport net CFV [nb]-11
Discurs la Conferințe de Business--1
Program de Sensibilizare a Presei (Program de Loializare a Jurnaliștilor - Media Outreach - pentru consolidarea relației cu presa - până la 20 jurnaliști) (Costurile cu terți nu sunt incluse)--1
Raport de Monitorizare On-spot (post-difuzare comunicat de presă, la 24-48h) [nb]112
FINANCIAREExpertiza companiei 1Expertiza companiei 2Expertiza companiei 3
Abonament Total (Retainer)*€2.600€7.100€12.800
Durata proiectului (luni)123
Abonament Lunar (Monthly Retainer)€2.600€2.367€4.267
Cheltuieli Administrative (7.5% din Abonament)**€195€532€960
Monitorizare Media (terț)€100€200€300
Buget Total€2.895€7.833€14.061
* Abonamentul Lunar (Monthly Retainer) este o sumă forfetară plătită de Client pentru serviciile Agenției.
**Cheltuieli cu terții efectuate de agenție legate de furnizarea de servicii către client, incluzând, dar fără a se limita la, servicii de emailing, protocol pentru jurnalisti, curierat, servicii auto/taxi locale și/sau pe distanțe lungi, telefon, poștă, transport, fotocopiere, consumabile, taxe de corespondență etc. Cheltuielile administrative nu includ monitorizarea media.
[nb] Pentru aceste livrabile este necesară monitorizarea media la un furnizor extern.
Detalii Financiare
i. 5% reducere pentru Serviciile United de Organizare Eveniment, ca și Client Preferat.
ii. Tarife preferențiale cu Celebritități și Media.
iii. Monitorizarea Media nu este inclusă în Abonament, fiind un cost de terț.
iv. Sumele sunt nete si nu contin TVA
Aplică acum