tfh

Autoevaluare de Relații cu Media

Gratuit până la 31 martie 2024

Fă un pas înainte în dezvoltarea afacerii și accesează o resursă unică de bune practici de relații publice.

Unikorn este un program de relații cu media revoluționar care își propune să democratizeze Relațiile cu mass-media dând companiilor românești acces la cele mai noi resurse și bune practici internaționale și să își propulseze organizațiile client în topul de vizibilitate în mass-media industriei lor!

Beneficii

Prima autoevaluare digitală de Relații cu mass-media din România este un instrument rapid, unic și revoluționar, esențial oricărei organizații: companie, ONG sau chiar organizație publică. Durează doar 10-15 minute și este gratuită până în 31 martie. Cea mai rapidă alternativă ar dura 8 ore și ar costa cel puțin 1000 euro.

Autoevaluarea de Relații cu Media răspunde la câteva întrebări

  • În contextul economic actual are organizația mea nevoie să apară în mass-media? Principalele nevoi sunt nevoia de creștere a cotei de piață și vânzărilor, de notorietate, de finanțare, de management al crizei și al reputației.
  • Ar fi mass-media interesate să vorbească despre organizația mea sau cu și despre oamenii noștri? Vei afla dacă organizația ta are un nivel crescut, mediu sau redus de interes din partea mass-media.
  • Suntem oare pregătiți ca și organizație să facem față lucrului cu media? Vei afla dacă sistemele, procedurile și competențele interne de lucru cu mass-media sunt la nivel mic, mediu sau crescut.
  • Ce tip de comunicator este organizația mea? De exemplu, dacă tipul tău de comunicator este Luptător, atunci vei afla că organizațiile din tipul Luptătorului au un nivel ridicat de competență de relații cu media și au nevoie să facă activități de comunicare publică, dar văd un interes redus din partea media pentru organizația sau sectorul lor de activitate. Pe de altă parte, vei afla că în general acest tip de organizație obține un nivel redus de prezență în mass-media și vei înțelege ce tip de comportament au în caz de criză mediatică aceste organizații.
  • La final vei primi câteva recomandări generale de abordare a relațiilor cu media, de la identificarea evenimentelor importante cu potențial de știre din organizație (lansări de produse / servicii, de noi facilități de producție / magazine, atingerea unor indicatori importanți în industrie etc.), până la identificarea unor diferențiatori inovativi (la nivel de produs, de proces sau de alte tipuri) sau a unui mod de organizare a acestui tip de activități.

Companii care au utilizat cu succes Autoevaluarea de Relații cu Media

Therme București (spa & wellness), GTC Romania (imobiliare), Portland Trust (imobiliare), Mediapost Hitmail (servicii profesionale), Interactions (publicitate online), Lion’s Head Romania (imobiliare), Colliers (imobiliare), Touring Europabus Romania (turism), Certinvest (investiții), Horvath & Partners (consultanță de management), Dunwell Industrial Brokerage (imobiliare), Catinvest (retail, centre comerciale), Termene.ro (business intelligence), TBF (educație de management), ICG (consultanță), Brand Management (publicitate indoor), Biotec Implant (sănătate), Inovi Smart Technologies (IT&C), Britarom (comerț), Kapsch Romania (IT&C), Telus International (servicii de business), Moșia Chindia (food, e-commerce), Reflexovital (centre de înfrumusețare), Yonder (IT&C), Pașaport pentru Succes (ONG), ș.a.

Cum funcționează Autoevaluarea și ce primești?

1. Completează Autoevaluarea (cca. 10-15 min.) și ne lași câteva informații profesionale de bază despre tine (companie/ organizație, email de serviciu etc.). Toate informațiile sunt confidențiale conform GDPR.

2. Primești un email de la Google Forms cu toate răspunsurile tale la chestionar (verifică să nu fi intrat în spam).

3. Vei primi un email cu Tipul tău de Comunicator și câteva recomandări generale despre ce ai de făcut, specifice tipului tău de comunicator. (verifică să nu fi intrat în spam adresa dan[at]unitedcom[.]org).

4. Dacă ești interesat de cum ar putea Unikorn să te ajute pe drumul tău de relații cu media, scrie-ne la adresa dan@unitedcom.org.

Contextul economic al ultimilor ani a rescris regulile business-ului. E nevoie de abordări, strategii și tactici noi, relațiile cu media fiind o strategie pe care foarte multe organizații o folosesc cu succes. Recomandăm această autoevaluare ca un instrument de lucru necesar în noul context economic.

  • Este util atât top-managerilor oricărui tip de organizație, proprietarilor de companii cât și specialiștilor de relații publice și marketing.
    Este bine ca autoevaluarea să fie completată de toți cei implicați în managementul companiei, în special de cei care au un rol în comunicarea publică (le poți forwarda emailul de la noi sau le poți partaja această pagină și veți obține o imagine mai cuprinzătoare).
  • Reia această autoevaluare după fiecare moment important din compania ta sau la un interval de 6 luni, astfel încât să ai o perspectivă mereu actuală asupra riscurilor, nevoilor și competențelor legate de relațiile cu media și nivelul de interes al media în ceea ce privește compania ta.