Autoevaluare de Relații cu Media
Gratuit până la 31 martie 2024
Fă un pas înainte în dezvoltarea afacerii și accesează o resursă unică de bune practici de relații publice.
Fă un pas înainte în dezvoltarea afacerii și accesează o resursă unică de bune practici de relații publice.
Prima autoevaluare digitală de Relații cu mass-media din România este un instrument rapid, unic și revoluționar, esențial oricărei organizații: companie, ONG sau chiar organizație publică. Durează doar 10-15 minute și este gratuită până în 31 martie. Cea mai rapidă alternativă ar dura 8 ore și ar costa cel puțin 1000 euro.
Autoevaluarea de Relații cu Media răspunde la câteva întrebări
Companii care au utilizat cu succes Autoevaluarea de Relații cu Media
Therme București (spa & wellness), GTC Romania (imobiliare), Portland Trust (imobiliare), Mediapost Hitmail (servicii profesionale), Interactions (publicitate online), Lion’s Head Romania (imobiliare), Colliers (imobiliare), Touring Europabus Romania (turism), Certinvest (investiții), Horvath & Partners (consultanță de management), Dunwell Industrial Brokerage (imobiliare), Catinvest (retail, centre comerciale), Termene.ro (business intelligence), TBF (educație de management), ICG (consultanță), Brand Management (publicitate indoor), Biotec Implant (sănătate), Inovi Smart Technologies (IT&C), Britarom (comerț), Kapsch Romania (IT&C), Telus International (servicii de business), Moșia Chindia (food, e-commerce), Reflexovital (centre de înfrumusețare), Yonder (IT&C), Pașaport pentru Succes (ONG), ș.a.
Cum funcționează Autoevaluarea și ce primești?
1. Completează Autoevaluarea (cca. 10-15 min.) și ne lași câteva informații profesionale de bază despre tine (companie/ organizație, email de serviciu etc.). Toate informațiile sunt confidențiale conform GDPR.
2. Primești un email de la Google Forms cu toate răspunsurile tale la chestionar (verifică să nu fi intrat în spam).
3. Vei primi un email cu Tipul tău de Comunicator și câteva recomandări generale despre ce ai de făcut, specifice tipului tău de comunicator. (verifică să nu fi intrat în spam adresa dan[at]unitedcom[.]org).
4. Dacă ești interesat de cum ar putea Unikorn să te ajute pe drumul tău de relații cu media, scrie-ne la adresa dan@unitedcom.org.
Contextul economic al ultimilor ani a rescris regulile business-ului. E nevoie de abordări, strategii și tactici noi, relațiile cu media fiind o strategie pe care foarte multe organizații o folosesc cu succes. Recomandăm această autoevaluare ca un instrument de lucru necesar în noul context economic.