Programele Brand Național Expert
Transformă-ți compania în brand național
Ofertă Exclusivă adresată doar companiilor selectate
Ofertă Exclusivă adresată doar companiilor selectate
Misiunea noastră la United este să democratizăm PR-ul, dând firmelor mijlocii posibilitatea să obțină vizibilitate și să atragă clienți, parteneri și investitori la fel de eficace că și corporațiile. Viziunea noastră este ca anul acesta să transformăm 10 branduri românești în branduri naționale, prin utilizarea inteligentă a relațiilor cu mass-media. PR-ul este cea mai eficace și eficientă economic poartă de intrare pentru construirea unui brand național, comparativ cu publicitate de orice fel (online sau offline), marketingul direct sau vânzările personale. Pe de altă parte, presa ne cere știri legate de expertiza companiilor pe care le reprezentăm. De aceea, am selectat câteva companii, printre care și pe a ta, care au cel mai mare potențial de a deveni un expert în ochii presei naționale.
Programul tău Brand Național Expert va comunica elemente esențiale ale expertizei companiei tale în rândul clienților, partenerilor și investitorilor prin intermediul mass-media naționale și locale, atât de business, specializate, cât și generaliste.
În numai 1 – 3 luni vom derula împreună o campanie de relații cu presa online și offline (televiziuni, presă scrisă, radiouri) care combină comunicatele de presă, interviurile și discursurile la conferințe de business importante pentru a crește exponențial vizibilitatea națională a companiei tale că și Expert în domeniul ei.
– Audiențe potențiale totale de până la 115.000 de potențiali clienți, parteneri și investitori, la nivel național.
– Până la 70 de apariții valoroase în mass-media naționale și locale ( presă online, social media, presă scrisă, televiziuni, radiouri).
– 1-2 comunicate de presă de impact, scrise de seniori cu peste 10 ani de jurnalism în redacții mari din presa românească.
– Interviuri. 4-6 interviuri scrise și video, publicate în presa scrisă și online. Pentru a ușura munca ta, interviurile le scriem noi.
– 1 Selecție lunară de minim 10 de apariții de presă valoroase că instrumente de vânzare, de utilizat de echipele de vânzări, social media și content marketing.
– Consultanță pentru identificarea de mesaje cheie și tehnici de comunicare care să sublinieze expertiza unică a companiei tale.
– Peste 120 de redacții contactate de noi pentru promovarea mesajelor tale. Pe durata campaniei, acționam că Birou de Presă, oferind și primind solicitări de informații despre compania ta de la presă.
– 1 discurs la o conferință de business, pentru creșterea reputației de Expert și lider de gândire în industria ta.
– Purtători de imagine pregătiți pentru relația cu presa, prin pregătirea și trainingul executivilor principali ai companiei (CEO, fondator sau echipă top management) pentru interviuri live.
– 1 Analiză Cotă de Voce vs Cotă de Piață (Share-of-Voice Gap Analysis), pentru a vedea cum stai cu aparițiile în presă față de competitori.
„Trecerea la nivelul de brand cunoscut național îți poate transforma radical businessul, pentru că va crește atât notorietatea, cât și încrederea din partea potențialilor clienți, partnerilor și investitorilor.”
Dan Cîrstea, Fondator Unikorn
Descoperă poveștile de succes ale clienților noștri și cum am reușit să îi ajutăm să își atingă obiectivele de business prin strategiile noastre de PR.
Cristian Dărmănescu – fondator Alfredo, Antreprenor pe piața de import și procesare pește și fructe de mare:
Deși nouă la Alfredo ne plac peștele și pescarii, nu exagerez deloc când spun ca United a fost un partener de cursă lungă pentru noi. Am beneficiat de serviciile de PR Unikorn mai bine de 6 ani, iar ajutorul echipei United a fost decisiv în elaborarea strategiei de comunicare în presă și apoi în implementarea ei cu eficacitate.
Florin Furdui – Country Manager al Portland Trust Romania, Dezvoltator Imobiliar pe piața de birouri și parcuri industriale:
După ce am lucrat cu Unikorn zi de zi, putem spune că sunt pasionați în ceea ce privește marketingul și comunicarea. Mai mult decât atât, sunt foarte activi și își îndeplinesc cu strictețe obiectivele.
Mihaela Roșca – Marketing Manager, Aegon România, asigurări de viață:
Am colaborat cu United timp de aproape 6 ani, din 2018 și pâna la vânzarea Aegon România Asigurări de Viață, adică finalul lui 2023. Agenția ne-a ajutat semnificativ în crearea de mesaje strategice și de produs, care au fost apoi foarte bine preluate atât de către presa de business cât și de cea generalistă, dar și de TV.
Horia Cardoș – CEO & Fondator Agroland, Antreprenor pe piața de retail agro:
United și sistemul de PR Unikorn ne-au fost parteneri de comunicare într-o perioadă complexă și foarte importantă pentru Agroland: listarea pe bursă. Primul pas al colaborării noastre a fost elaborarea strategiei de comunicare, acest lucru neîmpiedicând Agenția să pregătească în paralel primele campanii de presă.
Ana Dumitrache – Country Director, CTP, Liderul pietei de parcuri logistice si industriale in Romania si CEE:
Am început să lucrăm cu programul de PR Unikorn în vara lui 2017 și am fost surprinși să observăm că vizibilitatea noastră a crescut considerabil ca urmare a acestui demers – practic, am trecut de pe locul 4 pe locul 1 ca și vizibilitate în numai câteva luni!
Michal Buban – Project Manager Immofinanz, Maritimo Shopping Center Constanta (actualul Vivo Constanta):
Unikorn este un program de PR grozav, iar echipa din spate este cu adevărat profesionistă. Mi-a făcut o deosebită plăcere să lucrez cu ei!
Kurt Weber – Partner at Horvath, consultanță de management:
Suntem cu United în cel de-al șaselea an de colaborare excelentă pe relații publice strategice. Am avut rezultate foarte bune atât din punct de vedere business cât și din punct de vedere al rezultatelor specifice de marketing și relații publice: apariții bune în publicații și redacții importante în România, audiențe mari care au fost atinse de mesajele generate.
Atilla Aydemir – Director de Operatiuni Centre Comerciale, Anchor Grup, Bucuresti Mall si Plaza Romania:
Unikorn a avut o contribuție strategică și tactică valoroasă în proiectele noastre – mall-urile Bucuresti Mall si Plaza Romania. Recomand cu încredere Unikorn oricărei companii care caută o agenție și un program de PR capabile să ofere servicii de comunicare de calitate.
Ahmed Shobi – Directorul Biroului Regional pentru Europa Centrală si de Est, Autoritatea Egipteană de Turism:
Cooperarea cu Unikorn a fost profesionistă și armonioasă. Principalele activități pe care le-am realizat împreună au fost managementul crizei, relațiile cu mass-media, consultanță strategică și evenimentele de presă și de consumatori – organizarea prezenței Ministerului Egiptean al Turismului în cadrul marilor târguri de turism
Companii românești: Agroland (experți în retail-ul agricol), Mobexpert (au pus ideea expertului în mobilier încă în numele companiei, transformând-o în poziționare de brand), UiPath (experți în automatizarea proceselor robotizate RPA), Bitdefender (expert în securitate cibernetică), Brand Management (experți în indoor advertising) și multe altele… Sunt excepții companiile care nu își comunică expertiza în domeniu!
Companii internaționale: Horvath & Partners (consultanță în managementul performanței), Apple (cu celebrele ei evenimente anuale din Septembrie și iunie – pentru dezvoltatori), Tesla (experți în vehicule electrice, cu Musk care colindă lumea ca cel mai mare expert în noi tehnologii bazate pe electricitate și nu numai), Amazon (expertul în e-commerce), IBM, Procter & Gamble.
– Management bazat pe obiective. Abordarea noastră este orientată pe rezultate măsurabile (apariții în presă, audiențe, număr de redacții contactate, ROI), nu doar pe livrabile (comunicate de presă, interviuri etc.). Când stabilim obiectivele de relații cu presa sau relații publice în general pornim întotdeauna de la obiectivele de business, vânzări, marketing ale clientului nostru.
– Flexibilitate și Eficiență. Programele noastre tactice Unikorn sunt rapide și oferă flexibilitate în termeni de durată, permițând ajustări rapide și eficace pentru a răspunde nevoilor afacerii tale.
– Investiție Optimă. Prețuri Accesibile: Cu prețuri care pornesc de la doar 1900 euro și discounturi de până la 52%, oferim soluții PR de top la o fracțiune din costul pieței. (Ofertă Limitată)
– Valoare Excepțională. Beneficiezi de o combinație imbatabilă de calitate premium, eficiență maximă și investiție optimizată.
– ROI Impresionant. Cu un ROI de până la 2.3, investiția în campaniile noastre PR generează valoare adăugată semnificativă pentru afacerea ta.
– Ușurință și Comoditate. Agenția se ocupă de tot procesul, de la crearea strategiei până la implementare, astfel încât tu să te poți concentra pe afacerea ta.
Alege programul care ți se potrivește. Vei fi contactat de către cineva de la Unikorn în maximum 48 de ore și îți va răspunde la întrebări. (Ofertă supusă unor termene și condiții)
REZULTATE CHEIE | Brand Național Expert 1 | Brand Național Expert 2 | Brand Național Expert 3 |
Audiența Totală Potențială (Reach) - Obiectiv | 49,000 | 62,000 | 120,000 |
Apariții în Media (Coverage - nr. de articole) - Obiectiv | 32 | 37 | 70 |
Garantarea Obiectivelor | - | - | - |
ROI | 2.2 | 2.3 | 2.2 |
LIVRABILE | Brand Național Expert 1 | Brand Național Expert 2 | Brand Național Expert 3 |
Setare Rapidă de Proiect & Proces de Onboarding cu Clientul (planificare proiect, organizare proiect, documentare de bază) pentru Proiecte | 1 | 1 | 1 |
Întâlnire de Start Proiect (Long Kickoff) (2,5 ore) | - | - | 1 |
Întâlnire de Start Proiect (Short Kickoff Meeting) (1,5 ore) | 1 | 1 | 0 |
Comunicate de Presă trimise la presa națională și locală (briefing, redactare, revizie, difuzare) | 1 | 1 | 2 |
Interviuri, declarații, articole (scrise, apărute în print/online) (incl. redactarea interviurilor scrise) | 1 | 3 | 4 |
Interviuri Video Online (e.g. interviu ZF Live etc.) | - | 1 | 2 |
Selectie lunara de minim 10 aparitii de presa pentru utilizare de echipa de vanzari / social media / content marketing | 1 | 2 | 3 |
Listă Personalizată de Contacte de Presă | 1 | 1 | 1 |
Ghid scris de Interviu | - | 1 | 1 |
Training de Interviu cu Cameră Video (inclusiv Q&A) | - | - | 1 |
Boiler Plate (paragraf de descriere jurnalistică a companiei) | - | - | 1 |
Backgrounder (profil jurnalistic companie / executiv) | - | - | 1 |
Document Q&A (10 întrebări & răspunsuri) | - | - | 1 |
Sesiuni de Lucru cu Clientul (online/ telco/ întâlniri directe) (1 oră) | - | - | 1 |
Raport de Activitate - Dashboard & Raport net CFV [nb] | 1 | 1 | 1 |
Discurs Speaker în Evenimente Selectate (Conferinte, etc.) | - | - | 1 |
Analiză Cotă de Voce vs Cota de Piata (Share-of-Voice Gap Analysis) [nb] | - | - | 1 |
Raport de Monitorizare On-spot (post-difuzare comunicat de presă, la 24-48h) [nb] | - | - | 2 |
E-newsletter Intern cu aparițiile în presă | - | - | 1 |
FINANCIARE | Brand Național Expert 1 | Brand Național Expert 2 | Brand Național Expert 3 |
Onorariu Total (Retainer)* la Preț de Listă | €2,988 | €5,758 | €12,408 |
Discount Campanie | 36% | 44% | 52% |
Onorariu Total (Retainer)* - DISCOUNTAT | €1,900 | €3,200 | €6,000 |
Cheltuieli Administrative (7.5% din Abonament)** | €143 | €240 | €450 |
Monitorizare Media (terț) | €100 | €200 | €300 |
Grand Total - Buget Total Program | €2,143 | €3,640 | €6,750 |
PLĂȚI LUNARE | |||
Durata proiectului (luni) | 1 | 2 | 3 |
Abonament Lunar (Monthly Retainer) - DISCOUNTAT | €2,143 | €1,820 | €2,250 |
* Abonamentul Lunar (Monthly Retainer) este o sumă forfetară plătită de Client pentru serviciile Agenției. |
**Cheltuieli cu terții efectuate de agenție legate de furnizarea de servicii către client, incluzând, dar fără a se limita la, servicii de emailing, protocol pentru jurnalisti, curierat, servicii auto/taxi locale și/sau pe distanțe lungi, telefon, poștă, transport, fotocopiere, consumabile, taxe de corespondență etc. Cheltuielile administrative nu includ monitorizarea media. |
[nb] Pentru aceste livrabile este necesară monitorizarea media la un furnizor extern. |
Detalii Financiare |
i. 5% reducere pentru Serviciile United de Organizare Eveniment, ca și Client Preferat. |
ii. Tarife preferențiale cu Celebritități și Media. |
iii. Monitorizarea Media nu este inclusă în Abonament, fiind un cost de terț. |
iv. Sumele sunt nete si nu contin TVA |
Profită acum de oportunitatea unică de a accesa serviciile noastre premium de PR la prețuri speciale. Începând de la doar 1900 euro, ofertele noastre vin însoțite de un discount de până la 52%. Aceasta este șansa ta de a beneficia de experiența și serviciile noastre premium, optimizând în același timp bugetul alocat comunicării.
Doar 10 programe Unikorn Brand Național Expert la preț promoțional, până pe 31 august! (Ofertă supusă unor termene și condiții).
Numărul programelor promoționale este limitat: numai 10 programe reduse din fiecare proiect (3 programe Brand Național Expert 1, 3 programe Brand Național Expert 2 și 4 programe Brand Național Expert 3). Deși modelul nostru de business se bazează pe Programe de lungă durată, de 12, 24 sau mai multe luni (cel mai vechi client activ al nostru are deja peste 60 de luni fară întrerupere) am primit însă cereri de la clienți care doresc să lucreze cu noi pe proiecte mai punctuale și dorim să venim în întâmpinarea acestora prin proiecte de scurtă durată prin care să ne cunoaștem mai bine – clienții noștri să încerce sistemul nostru inovativ de PR iar noi să avem oportunitatea să le cunoaștem mai bine afacerea prin intermediul unui proiect de scurta durata.
Termenul limită de înscriere: 31 august!
Ofertă adresată doar companiilor selectate.
În cazul în care ai o companie parteneră care consideri că ar putea beneficia de aceasta ofertă, dă-ne un email aici
și vei beneficia de un bonus la alegere în valoare de 500 euro!
Termene și Condiții
– Termenul limită al ofertei: 31 august 2024.
– Se acordă 10 programe reduse: 3 programe Brand Național Expert 1, 3 programe Brand Național Expert 2 și 4 programe Brand Național Expert 3).
– Programele Unikorn Brand Național Expert sunt destinate companiilor care sunt la prima colaborare de Relații Publice cu United sau cu care nu am mai colaborat pe PR în ultimii 3 ani.
– Oferta este destinată doar companiilor selectate.
– Cei care vor să utilizeze programul și să implementeze campania mai târziu în cursul acestui an, pot să-și rezerve și să contracteze acum, urmând să deruleze contractul oricând până la 30 noiembrie 2024.