Cine suntem

Unikorn este un program de relații cu media revoluționar care își propune să democratizeze Relațiile Publice și să propulseze organizațiile client în topul de vizibilitate în mass-media!


Cum funcționează
autoevaluarea
și ce primești?

01

Completezi autoevaluarea (15-20 min) și ne lași câteva informații profesionale de bază despre tine (companie/organizație, e-mail de serviciu etc.) Toate informațiile colectate sunt confidențiale conform GDPR.

02

Primești un e-mail de la Google Forms (verifică să nu intre în Spam/Junk) cu tipul tău de comunicator și câteva recomandări generale despre ce ai de făcut.

03

Tot în acest e-mail vei primi un link către un document în care vei vedea Bunele practici de relații publice și relații cu media asociate fiecărui tip de nevoie, de competență în lucrul cu mass-media și de modalitate de a face media interesată de compania ta

04

Primești un alt mail cu toate răspunsurile tale la chestionar

05

Dacă ești interesat de cum ar putea Unikorn să te ajute pe drumul tău de relații cu media, scrie-ne la unikorn@unikorn.ro.

Completează câmpurile de mai jos și vei deschide Autoevaluarea


Beneficii

Prima autoevaluare digitală din România este un instrument rapid, unic și revoluționar, esențial oricărei organizații în creștere: companie, ONG sau chiar organizație publică. Poți beneficia de el gratuit și durează doar 15-20 de minute. Cea mai rapidă alternativă ar dura 8 ore și ar costa peste 500 Euro.

Autoevaluarea de relații cu media răspunde la câteva întrebări:

În contextul economic actual, dominat de reglementările și preocupările legate de starea de urgență, are organizația mea nevoie să apară în mass-media?

Ar fi media interesată să vorbească despre organizația mea sau cu și despre oamenii noștri cheie?
Suntem oare pregătiți să facem față lucrului cu media?

Contextul economic actual rescrie regulile business-ului, așa cum le știam. E nevoie de strategii și tactici noi, relațiile cu media fiind o strategie pe care foarte multe organizații o abordează în ultimele câteva săptămâni. Recomandăm această autoevaluare ca un instrument de lucru necesar în noul context economic și social.

  • Identifici ce nevoi de comunicare ai și cum poți să le abordezi în noul context economic

  • Afli dacă media poate fi interesată de organizația ta și cum poți să crești interesul media față de ea

  • Afli dacă organizația ta știe și este pregătită să facă relații cu media sau ai nevoie de ajutor extern: o agenție de PR sau un freelancer

  • Identifici căruia dintre cele 8 tipuri de comunicator aparții, în cadrul unui raport instantaneu

  • Afli care sunt bunele practici de relații publice și relații cu media pentru tipul tău de comunicator și pentru fiecare tip de nevoie, competență în lucrul cu mass-media și modalitate de a face media interesată de compania ta
  • Afli ce servicii și competențe de relații publice ai nevoie în funcție de nevoile pe care le ai

  • Util atât top-managerilor oricărui tip de organizație, proprietarilor de companii cât și specialiștilor de relații publice și marketing

  • Reia această autoevaluare după fiecare moment important din compania ta sau la un interval de 3 luni, astfel încât să ai o perspectivă mereu actuală asupra riscurilor, nevoilor și competențelor legate de relațiile cu media și nivelul de interes al media în ceea ce privește compania ta


Alte informatii
despre Unikorn

Unikorn produce anual mii de apariții în mass-media pentru companii antreprenoriale sau multinaționale, organizații non-profit sau guvernamentale, ca: Autoritatea Egipteană de Turism, AFI Cotroceni, City Insurance, CBRE, Christian Tour, CTP, Alfredo Seafood, Ana Hotels, CNIPMMR, Finexpert Consulting, București Mall, Plaza România, Anchor Grup, Immofinanz, Marriott, Hercesa, Hoffmann La Roche, GTC, Horvath & Partners Management Consulting, HPDI, Mediapost Hitmail (divizie a Poștei Franceze), Medicover, P3, Phonetastic, Portland Trust, Cetelem, Parklake Mall, Sonae Sierra, Spartan, Aegon Asigurări sau Raiffeisen Bank. Poți vedea cum vom face acest lucru apăsând aici.

Clienții noștri apar cu articole, interviuri și materiale video în cele mai importante mass-media cu care avem relații solide de peste 20 de ani: PROTV, Antena 1, TVR 1 și TVR 2, Kanal D, Ziarul Financiar, Capital, Forbes, Business Magazin, wall-street.ro, profit.ro, Adevărul, Evenimentul Zilei, Libertatea, mediafax.ro, agerpres.ro, hotnews.ro, știrileprotv.ro, a1.ro etc.